Burmistrz Zatora ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze
Burmistrz Zatora ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.
Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
-
Wykształcenie: wyższe, pożądane wyższe techniczne.
-
Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
-
Pełna zdolność do czynności prawnych.
-
Korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Doświadczenie zawodowe – nie jest wymagany staż, pożądane jest doświadczenie w pracy lub staż w jednostce samorządu terytorialnego lub w administracji państwowej na stanowisku urzędniczym.
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.
Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo Wodne, podstawowych zagadnień z ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz innych przepisów w zakresie realizacji i rozliczania inwestycji.
-
Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, kreatywność, operatywność, umiejętność analizy zagadnienia i jego oceny, duże zaangażowanie w pracę, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
.
Warunki pracy:
-
Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
-
Umowa o pracę.
-
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
-
Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku:
. W zakresie inwestycji na drogach:
-
Przygotowanie inwestycji dotyczących budowy, przebudowy, napraw oraz bieżącego utrzymaniadróg gminnych i mostów.
-
Prowadzenie ewidencji i książek obiektów dla dróg gminnych i mostów.
-
Gromadzenie danych techniczno-eksploatacyjnych i przechowywanie dokumentacji technicznej dróg.
-
Prowadzenie pomiarów i oceny stanu nawierzchni oraz utrzymania nawierzchni dróg.
-
Udział w kosztorysowaniu robót drogowych.
-
Przygotowywanie materiałów do opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych i docelowych.
-
Przygotowywanie materiałów związanych z pozyskaniem map do celów projektowych, wypisów z rejestru gruntów itp.
-
Opracowywanie wniosków o dofinansowanie zewnętrzne inwestycji drogowych.
II. W zakresie bieżącego utrzymania dróg:
-
Uczestnictwo w badaniu i kontroli dróg i urządzeń drogowych pod kątem stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
-
Prawidłowe utrzymanie urządzeń drogowych jak : znaki drogowe, urządzenia ostrzegawczo - zapobiegawcze, zieleńce, parkingi.
-
Prowadzenie ewidencji oznakowania, ewidencji zdarzeń i in. dotyczących dróg gminnych.
-
Organizacja prac i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem dróg, czyszczeniem rowów, utrzymaniem porządku i czystości, odśnieżaniem dróg, chodników i placów.
-
Prowadzenie rozliczeń materiałowych i rzeczowych.
-
Opracowywanie co roku operatu zimowego utrzymania i nadzór nad przeprowadzaniem akcji zimowej na drogach gminnych.
-
Wnioskowanie o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg dla ruchu, gdy wymaga tego stan techniczny drogi lub bezpieczeństwo ruchu.
III. W zakresie zamówień publicznych:
-
Współpraca przy przygotowywaniu materiałów do przeprowadzenia procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, dla dróg gminnych oraz w ramach zarządu zwykłego dla dróg innych (w przypadku zawarcia odpowiedniego porozumienia).
-
Przygotowywanie materiałów przetargowych od strony technicznej (opis przedmiotu zamówienia, wykonanie lub zlecanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich itp.).
-
W razie potrzeby – udział w pracach komisji przetargowej, przy procedurach dotyczących dróg.
IV. W sprawie wydawania decyzji administracyjnych, postanowień, opinii:
1. Wydawanie opinii i wnioskowanie o zaliczanie dróg do odpowiedniej kategorii.
2. Opracowywanie materiałów potrzebnych przy postępowaniach administracyjnych w sprawach :
- wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczania urządzeń obcych, obiektów i reklam w pasie drogi gminnej, wraz z naliczaniem odpowiednich opłat,
- wydawania decyzji lokalizacyjnych i zezwoleń na zjazd z dróg gminnych,
- wydawania warunków budowy ogrodzeń posesji przy drogach gminnych, na życzenie inwestora,
- wydawania opinii dotyczącej ochrony dróg gminnych i mostów gminnych.
V. W zakresie współpracy z innymi działami:
Współpraca z Działem Gospodarki Przestrzennej, w zakresie przygotowania inwestycji drogowych pod kątem geodezyjnym, wywłaszczeń, odszkodowań za przejęte grunty itp.
VI. W zakresie obrony cywilnej:
-
Współdziałanie w prowadzeniu akcji ratowniczych w zakresie zwalczania nadzwyczajnych zagrożeń i klęsk żywiołowych.
-
Współdziałanie w zakresie wykonywania prac zabezpieczających, organizowania drużyn ratowniczych i zarządzania ewakuacją ludności.
-
Współdziałanie w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych – m.in. udział w pracach komisji, weryfikacja szkód, szczególnie na drogach itp.
-
Wykonywanie wszelkich poleceń wydanych przez kierujących akcją ratowniczą.
VII. W zakresie bieżącej działalności Działu Inwestycji i Programów Europejskich:
-
Sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych.
-
Prowadzenie korespondencji dotyczącej dróg.
-
Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów, szczegółową ich znajomość, w celu właściwego ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem dróg.
-
Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych w terminach przewidzianych w instrukcjach kancelaryjnych.
-
Przekazywanie akt do archiwum w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnych.
-
Ochrona informacji niejawnych.
-
Ochrona danych osobowych.
-
Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Burmistrza Zatora, Kierownika Działu oraz Zastępcę Kierownika Działu.
-
Zastępowanie w czasie nieobecności w pracy wskazanego pracownika Działu.
Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny.
-
Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
-
Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
-
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
-
Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
-
Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):
- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze.
-
Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.
Pozostałe informacje.
-
Planowany termin zatrudnienia – od 01.03.2025 r.
-
List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.
-
Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 07.02.2025 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze.”
-
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
-
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
-
Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 10.02.2025 r.
-
O wynikach weryfikacji oferty kandydaci zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie.
-
Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 12.02.2025 r. (środa ) o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 (sala nr 213, piętro).
-
Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w dniu 12.02.2025 r., po ustaleniu wyników z testu kwalifikacyjnego.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Burmistrz Zatora
/-/ Szymon Matyja
Zator, dnia 28.01.2025 r.