Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Ogłoszenie o naborze

na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

 

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.

Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

  1. Wykształcenie: wyższe, pożądane wyższe techniczne.

  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

  3. Pełna zdolność do czynności prawnych.

  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.

  5. Nieposzlakowana opinia.

  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  8. Doświadczenie zawodowe – nie jest wymagany staż, pożądane jest doświadczenie w pracy lub staż w jednostce samorządu terytorialnego lub w administracji państwowej na stanowisku urzędniczym.

  9. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

 

Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo Wodne, podstawowych zagadnień z ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz innych przepisów w zakresie realizacji i rozliczania inwestycji.

  2. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, kreatywność, operatywność, umiejętność analizy zagadnienia i jego oceny, duże zaangażowanie w pracę, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.


     

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:

.

Warunki pracy:

  1. Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.

  2. Umowa o pracę.

  3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.

  4. Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku:

. W zakresie inwestycji na drogach:

  1. Przygotowanie inwestycji dotyczących budowy, przebudowy, napraw oraz bieżącego utrzymaniadróg gminnych i mostów.

  2. Prowadzenie ewidencji i książek obiektów dla dróg gminnych i mostów.

  3. Gromadzenie danych techniczno-eksploatacyjnych i przechowywanie dokumentacji technicznej dróg.

  4. Prowadzenie pomiarów i oceny stanu nawierzchni oraz utrzymania nawierzchni dróg.

  5. Udział w kosztorysowaniu robót drogowych.

  6. Przygotowywanie materiałów do opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych i docelowych.

  7. Przygotowywanie materiałów związanych z pozyskaniem map do celów projektowych, wypisów z rejestru gruntów itp.

  8. Opracowywanie wniosków o dofinansowanie zewnętrzne inwestycji drogowych.

 

II. W zakresie bieżącego utrzymania dróg:

  1. Uczestnictwo w badaniu i kontroli dróg i urządzeń drogowych pod kątem stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

  2. Prawidłowe utrzymanie urządzeń drogowych jak : znaki drogowe, urządzenia ostrzegawczo - zapobiegawcze, zieleńce, parkingi.

  3. Prowadzenie ewidencji oznakowania, ewidencji zdarzeń i in. dotyczących dróg gminnych.

  4. Organizacja prac i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem dróg, czyszczeniem rowów, utrzymaniem porządku i czystości, odśnieżaniem dróg, chodników i placów.

  5. Prowadzenie rozliczeń materiałowych i rzeczowych.

  6. Opracowywanie co roku operatu zimowego utrzymania i nadzór nad przeprowadzaniem akcji zimowej na drogach gminnych.

  7. Wnioskowanie o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg dla ruchu, gdy wymaga tego stan techniczny drogi lub bezpieczeństwo ruchu.

III. W zakresie zamówień publicznych:

  1. Współpraca przy przygotowywaniu materiałów do przeprowadzenia procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, dla dróg gminnych oraz w ramach zarządu zwykłego dla dróg innych (w przypadku zawarcia odpowiedniego porozumienia).

  2. Przygotowywanie materiałów przetargowych od strony technicznej (opis przedmiotu zamówienia, wykonanie lub zlecanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich itp.).

  3. W razie potrzeby – udział w pracach komisji przetargowej, przy procedurach dotyczących dróg.

IV. W sprawie wydawania decyzji administracyjnych, postanowień, opinii:

1. Wydawanie opinii i wnioskowanie o zaliczanie dróg do odpowiedniej kategorii.
2. Opracowywanie materiałów potrzebnych przy postępowaniach administracyjnych w sprawach :

- wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczania urządzeń obcych, obiektów i reklam w pasie drogi gminnej, wraz z naliczaniem odpowiednich opłat,
- wydawania decyzji lokalizacyjnych i zezwoleń na zjazd z dróg gminnych,
- wydawania warunków budowy ogrodzeń posesji przy drogach gminnych, na życzenie     inwestora,
- wydawania opinii dotyczącej ochrony dróg gminnych i mostów gminnych.

V. W zakresie współpracy z innymi działami:

Współpraca z Działem Gospodarki Przestrzennej, w zakresie przygotowania inwestycji drogowych pod kątem geodezyjnym, wywłaszczeń, odszkodowań za przejęte grunty itp.

VI. W zakresie obrony cywilnej:

  1. Współdziałanie w prowadzeniu akcji ratowniczych w zakresie zwalczania nadzwyczajnych zagrożeń i klęsk żywiołowych.

  2. Współdziałanie w zakresie wykonywania prac zabezpieczających, organizowania drużyn ratowniczych i zarządzania ewakuacją ludności.

  3. Współdziałanie w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych – m.in. udział w pracach komisji, weryfikacja szkód, szczególnie na drogach itp.

  4. Wykonywanie wszelkich poleceń wydanych przez kierujących akcją ratowniczą.

 

VII. W zakresie bieżącej działalności Działu Inwestycji i Programów Europejskich:

  1. Sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych.

  2. Prowadzenie korespondencji dotyczącej dróg.

  3. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów, szczegółową ich znajomość, w celu właściwego ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem dróg.

  4. Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych w terminach przewidzianych w instrukcjach kancelaryjnych.

  5. Przekazywanie akt do archiwum w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnych.

  6. Ochrona informacji niejawnych.

  7. Ochrona danych osobowych.

  8. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Burmistrza Zatora, Kierownika Działu oraz Zastępcę Kierownika Działu.

  9. Zastępowanie w czasie nieobecności w pracy wskazanego pracownika Działu.

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny.

  2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.

  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).

  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

  5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.

  6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):

- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze.

  2. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.

     

 

Pozostałe informacje.

 

  1. Planowany termin zatrudnienia – od 01.03.2025 r.

  2. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 07.02.2025 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. inwestycji w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich w Urzędzie Miejskim w Zatorze.”

  2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.

  3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.

  4. Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 10.02.2025 r.

  5. O wynikach weryfikacji oferty kandydaci zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie.

  6. Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 12.02.2025 r. (środa ) o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 (sala nr 213, piętro).

  7. Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w dniu 12.02.2025 r., po ustaleniu wyników z testu kwalifikacyjnego.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

 

 

 

Burmistrz Zatora

/-/ Szymon Matyja

 

Zator, dnia 28.01.2025 r.

 Pliki do pobrania

Klauzula RODO
13.26 KB