do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc listopad 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Misja i polityka jakości Urzędu Miejskiego w Zatorze

Misja i polityka jakości Urzędu Miejskiego w Zatorze

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Zatora
nr 0152/20/10z dnia 2 listopada 2010 r

Misja i polityka jakości Urzędu Miejskiego w Zatorze

Misją Urzędu Miejskiego jest jak najlepsze realizowanie zasad samorządności ukierunkowanych na ciągłe podnoszenie poziomu życia mieszkańców poprzez świadczenie wysokiej jakości usług administracyjnych i miejskich oraz wszechstronny rozwój Gminy Zator.

Założenia powyższej misji realizowane będą poprzez Politykę Jakości ukierunkowaną na:

  1. Działania zgodne z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu
  2. Wspieranie aktywności gospodarczej i społecznej
  3. Ochronę środowiska i dziedzictwa kulturowego
  4. Doskonalenie funkcjonowania urzędu, rozwój kompetencji pracowników samorządowych
  5. Budowanie pozytywnego wizerunku nowoczesnej administracji samorządowej.

Jako odpowiedzialny za politykę jakości deklaruję zapewnienie odpowiednich zasobów do realizacji powyższych celów oraz swoje zaangażowanie w skuteczną realizację niniejszej polityki.

Zator, dnia 2 listopada 2010 r.

Burmistrz Zatora
Zbigniew Biernat

Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl