do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Zmiana funkcjonowania punktów NPP od 6 grudnia 2021 r. 2021-12-07

KOMUNIKAT

Kierując się potrzebami społeczności lokalnej, ale przede wszystkim uwzględniając i stale monitorując sytuację epidemiologiczną w Powiecie Oświęcimskim, informuję, że od dnia 6 grudnia 2021 r. udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywać się będzie w systemie hybrydowym tzn. zarówno za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość jak i stacjonarnie w punkcie.

WAŻNE!


Osoby korzystające z nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punktach mają obowiązek stosować się do reguł bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawnych i rekomendacji głównego inspektoratu sanitarnego w szczególności:
- osoba uprawniona do uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej musi być zdrowa, a na spotkanie do punktu przychodzi bez osób postronnych,
- w lokalu nie może przebywać osoba chora lub przebywająca z osobą odbywającą kwarantannę, izolację w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych,
- do punktu zakazuje się przynoszenia zbędnych rzeczy za wyjątkiem długopisu i notatnika, konieczna jest dezynfekcja przedmiotów używanych wspólnie, jeżeli nie są to materiały jednorazowe,
- osoba udająca się do punktu nieodpłatnej pomocy prawnej zobowiązana jest do zakrycia ust oraz nosa, a także do dezynfekcji rąk bezpośrednio przed wejściem do lokalu.
Osoby uprawnione do otrzymania pomocy w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego dokonują zgłoszeń:
- za pomocą modułu zapisów publicznych https://np.ms.gov.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu 502 691 995
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na adres e mail: npp@powiat.oswiecim.pl

Opinie KARTY POMOCY CZĘŚĆ B
Osoby uprawnione mogą przekazać opinie o udzielonej pomocy:
- telefonicznie pod numerem 502 691 995
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej na adres e mail:
npp@powiat.oswiecim.pl
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim
- osobiście do urny znajdującej się punkcie.


Starosta
Andrzej Skrzypiński

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
Komunikat_zmiana funkcjonowania punktów NPP od 6 grudnia 2021 r..pdf Komunikat_zmiana funkcjonowania punktów NPP od 6 grudnia 2021 r..pdf 21-12-07 12:10 175.1KB Komunikat_zmiana funkcjonowania punktów NPP od 6 grudnia 2021 r..pdf pobierz
Zał. 1a_Informacja NPP.pdf Zał. 1a_Informacja NPP.pdf 21-12-07 12:11 229.1KB Zał. 1a_Informacja NPP.pdf pobierz

Wprowadził: Informatyk UM Zator 2021-12-07 12:06
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl