do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu osób - wycieczki do Krakowa dla opiekunów oraz uczniów: 1. ZSO w Zatorze, 2. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podolszu, 3. Szkoły Podstawowej w Graboszycach 2018-05-22

 

                                                           Zator, dn. 21.05.2018 r.

DI.7013.1.4.2018

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Zamawiający:

Gmina Zator, którą reprezentuje Burmistrz Zatora, z siedzibą : Urząd Miejski w Zatorze, Województwo Małopolskie, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, tel.  (0-33) 8412 215, fax (0-33) 8410 206, e-mail : gmina@zator.pl  

 zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na :

 wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu osób  -  wycieczki do Krakowa dla opiekunów oraz uczniów:

  1. ZSO w Zatorze,
  2. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podolszu,
  3. Szkoły Podstawowej w Graboszycach

 

Zadanie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0374/16 pn. „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w szkołach gminy Zator

 

Nr procedury DI.7013.1.4.2018

 II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportowych na wycieczki do Krakowa  uczniów oraz opiekunów placówek oświatowych :

  1. Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zatorze  - zadanie 1,
  2. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podolszu – zadanie 2,
  3. Szkoły Podstawowej w Graboszycach – zadanie 3,

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia uwzględniający m.in. podział na zadania, ilości osób, terminy wyjazdów, jest opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego .

2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:   czerwiec 2018 roku.

 Szczegółowe terminy wyjazdów dla poszczególnych placówek oświatowych  określono w załączniku nr 1 do  niniejszego zapytania ofertowego.

 3. W cenie oferty należy uwzględnić:

  • koszty transportu uczestników wycieczek z uwzględnieniem transportu spod siedziby placówek oświatowych do Krakowa (m.in.Muzeum Inżynierii Miejskiej, Ogród Doświadczeń itp.) oraz z powrotem do poszczególnych placówek oświatowych;
  • koszty związane z podatkami i opłatami, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy w tym m.in. opłaty drogowe, parkingowe, postojowe itp.
  • inne wydatki niezbędne do skutecznej realizacji przedmiotu zamówienia ( w tym m.in. wynagrodzenia kierowców).

 III. Tryb udzielenia zamówienia:

Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.) w zakresie art. 4 pkt. 8 ustawy, przepisy kodeksu cywilnego oraz zapisy Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków objętych dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Osobami upoważnionymi do kontaktu w sprawie oferty są: Tomasz Wieliczko – tel.33-8412-215 w. 16 e-mail: promocja@zator.pl; Martyna Kosowska – tel.33-8412-215 w.15 e-mail:oswiata@zator.pl

IV. Warunki udziału w postępowaniu.

OGÓLNE ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY DOTYCZĄCE KAŻDEGO WYJAZDU:

  • przewozy uczestników odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (t.j. Dz.U. z 2017, poz.1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017, poz. 2200 z późn.zm.);
  • wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem;
  • wykonawca zapewnia uczestnikom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny;
  • w cenę przejazdu wliczone będą: wszelkiego rodzaju opłaty drogowe, autostradowe, parkingowe itp.
  • wykonawca w ramach przejazdu zapewni dwóch kierowców, jeśli wyjazd będzie tego wymagał;
  • wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób)
  • kierowcy poszczególnych wyjazdów zapewnią trafny i samodzielny dojazd do miejsc wskazanych przez organizatorów wyjazdów;
  • wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego podstawienia, w przypadku awarii, autokaru zastępczego na własny koszt.
  • zapewnia kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie.
  • wykonawca zapewni środki transportu – autokary / busy klimatyzowane przystosowane do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących odpowiadającej poszczególnym liczbom uczestników określonym szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
  • zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przed wyjazdami dodatkowych kontroli policji na parkingu przy placówkach oświatowych.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

V. Kryteria oceny ofert.

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla całego zamówienia Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium - Ceną ofertową brutto - 100%.

 

W formularzu ofertowym należy podać  dla każdego zadania oddzielnie:

  1. cenę brutto za 1km transportu osób
  2. wartość brutto za całość trasy uwzględniając szacunkową długość trasy 120km.

Do oceny oferty  w kryterium – Cena ofertowa brutto -  Zamawiający  bierze pod uwagę sumę wartości brutto poszczególnych zadań.

Wybrana zostanie oferta wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę dla  całości zamówienia.

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 VI. Termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 28.05.2018 r. do godziny 10.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze,       32-640 Zator,  Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202, na ręce pracownika sekretariatu, który nada ofercie numer kolejny i odnotuje datę i godzinę wpływu lub mailem na adres: inwestycje@zator.pl

Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.

VII. Inne postanowienia.

a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji cenowych przed zawarciem    
     umowy z oferentem, którego oferta została wybrana.

b/ W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza
     przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, umowa może nie zostać zawarta.

c/ Umowa na realizację zadania zostanie zawarta w terminie do 3 dni od dnia wyboru oferty.

d/ O wyborze oferty Gmina Zator powiadomi pocztą elektroniczną oferentów, którzy złożyli
     oferty, w terminie do 2 dni od dnia dokonania wyboru oferty.

e/ Oferenci mogą wystąpić do Zamawiającego o udostępnienie całości informacji o pozostałych
     ofertach w przedmiotowym postępowaniu. Informacja  ta zostanie udzielona bez zbędnej
     zwłoki.

f/ Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
     ofert.

 

Załączniki  (do pobrania poniżej):

  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (zestawienie rzeczowe – zadanie 1, zadanie 2,
    zadanie 3)– zał. nr 1 do Zapytania.
  2. Formularz ofertowy – zał. nr 2 do Zapytania.
  3. Wzór umowy – zał. nr 3 do Zapytania.

 

Powyższe Zapytanie wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część akceptuję : 

Zator dnia 21.05.2018 r.  Burmistrz Zatora

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 4 ]
Formularz ofertowy.docx Formularz ofertowy.docx 18-05-22 15:43 21.79KB Formularz ofertowy.docx pobierz
Wzór umowy_zał.3.pdf Wzór umowy_zał.3.pdf 18-05-22 15:43 381.74KB Wzór umowy_zał.3.pdf pobierz
Zal.1_Szczegolowy zakres zamowienia.pdf Zal.1_Szczegolowy zakres zamowienia.pdf 18-05-22 15:43 27.07KB Zal.1_Szczegolowy zakres zamowienia.pdf pobierz
Zapytanie ofertowe_uslugi transportowe.pdf Zapytanie ofertowe_uslugi transportowe.pdf 18-05-22 15:42 402.64KB Zapytanie ofertowe_uslugi transportowe.pdf pobierz

Wprowadził: Martyna Kosowska 2018-05-22 15:42
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl