do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze 2022-11-17

Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.

Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

  1. Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne.
  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Doświadczenie zawodowe: preferowane 1 rok zatrudnienia na stanowisku urzędniczym.

Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.

 Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami okołoustawowymi, ustawy o drogach publicznych wraz z przepisami towarzyszącymi, elementy ustawy o finansach publicznych, w tym o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, KPA, obsługa komputera, pakietów biurowych i arkuszy kalkulacyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz przygotowywania decyzji administracyjnych.
  1. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, kreatywność, operatywność, umiejętność analizy zagadnienia i jego oceny, duże zaangażowanie w pracę, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

 

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:

I. W zakresie zamówień publicznych:

  1. Przygotowywanie, przeprowadzanie, monitorowanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Urząd Miejski w Zatorze, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, udzielanych przez Urząd Miejski w Zatorze, za wyjątkiem udzielanych w trybie pozaustawowym.
  3. Przygotowanie materiałów wstępnych do rozpoczęcia postępowania o udzielenie zam. publicznego, w celu akceptacji przez Burmistrza Zatora (w formie „karty sprawy”) – propozycje z zakresu rzeczowego zadania, trybu procedury, kryteriów oceny ofert, terminów składania, otwarcia i oceny ofert, terminu zawarcia umowy i wykonania kontraktu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  4. Nadzór i koordynacja nad pracami związanymi z opracowywaniem dokumentacji z postępowania, specyfikacji (SWZ), ogłoszeń o zamówieniu i o jego wynikach, umowy z wybranym wykonawcą oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem.
  5. Organizowanie pracy i obsługa posiedzeń komisji przetargowej, w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania, zakończonego zawarciem umowy i udzieleniem zamówienia publicznego.
  6. Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami oferentów oraz reprezentowanie Gminy w trakcie postępowań odwoławczych.
  7. Udzielanie pomocy na rzecz jednostek organizacyjnych gminy w zakresie udzielania zamówień publicznych, wymagających stosowania pełnej procedury ustawowej.
  8. Opracowywanie sprawozdań z udzielonych przez Urząd Miejski w Zatorze postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

II. W zakresie administracji drogowej:

  1. Wydawanie decyzji na zjazd z dróg gminnych,
  2.  Wydawanie warunków budowy ogrodzeń posesji przy drogach gminnych (o ile taki wniosek wpłynie),
  3.  Wydawanie opinii dotyczącej ochrony dróg gminnych i mostów gminnych,
  4. Naliczanie opłat za umieszczenie urządzeń obcych w pasach dróg gminnych,
  5. Uzgadnianie PZT w sąsiedztwie dróg gminnych itp.
  6. Prowadzenie ewidencji oznakowania, ewidencji zdarzeń i in. dotyczących dróg gminnych.
  7. Opracowywanie co roku operatu zimowego utrzymania i nadzór nad przeprowadzaniem akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych miejskich.
  8. Wnioskowanie o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg dla ruchu, gdy wymaga tego stan techniczny drogi lub bezpieczeństwo ruchu.
  1. Wydawanie opinii i wnioskowanie o zaliczanie dróg do odpowiedniej kategorii.
  2. Opracowywanie materiałów potrzebnych przy postępowaniach administracyjnych w sprawach drogowych.
  3. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczania urządzeń obcych, obiektów i reklam w pasie drogi gminnej.

 

III. W zakresie współpracy z innymi działami:

 

Współpraca z Działem Gospodarki Przestrzennej, w zakresie przygotowania uzgodnień w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego drogi gminnej.

 IV. W zakresie obrony cywilnej:

  1. Współdziałanie w prowadzeniu akcji ratowniczych w zakresie zwalczania nadzwyczajnych zagrożeń i klęsk żywiołowych.
  2. Współdziałanie w zakresie wykonywania prac zabezpieczających, organizowania drużyn ratowniczych i zarządzania ewakuacją ludności.

 V. W zakresie bieżącej działalności Działu Inwestycji i Programów Europejskich:

  1. Sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych.
  2. Prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień publicznych i dróg.
  3. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów, szczegółową ich znajomość, w celu właściwego ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych i administracji drogowej.
  4. Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych w terminach przewidzianych w instrukcjach kancelaryjnych.
  5. Przekazywanie akt do archiwum w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnych.
  6. Ochrona informacji niejawnych.
  7. Ochrona danych osobowych.
  8. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Burmistrza Zatora i Kierownika Działu Inwestycji i Programów Europejskich.

Warunki pracy:

  1. Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
  2. Umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  4. Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
  6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):

- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
  3. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.

Pozostałe informacje.

  1. Planowany termin zatrudnienia – od 06.02.2023 r.
  2. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 28.11.2022 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy ds. zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze.”
  2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 29.11.2022 r.
  5. Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  6. Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 01.12.2022 r. (czwartek) o godz. 8.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
  7. Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w dniu 01.12.2022 r.
  8. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Zator, dnia 17.11.2022 r.  

 

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt 22-11-17 14:03 25.1KB klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt pobierz

Wprowadził: Jarosław Momot 2022-11-17 14:00
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl