do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze 2020-05-28

Ogłoszenie o naborze

na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

 

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. wymiaru podatków i księgowości opłat niepodatkowych w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa, w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.

 

 

Wymagania stawiane kandydatom:

 

Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

 

  1. Wykształcenie – minimum średnie ekonomiczne.
  2. Nie jest wymagany staż pracy; (pożądane jest doświadczenie na stanowisku w zakresie prowadzenia spraw księgowo-podatkowych).
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  5. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
  8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    1. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r. poz. 1282).

 

Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.

 

 Wymagania dodatkowe:

 

  1. Posiadanie prawa jazdy, co najmniej kat. B.
    1. wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, w szczególności: ustawy o VAT, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o lasach, ordynacja podatkowa, pomocy publicznej, pomocy de minimis, samorządzie gminnym, ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznej.
    2. Pożądane cechy osobowościowe:
  • odpowiedzialność, operatywność, kreatywność, solidność, uczciwość, uprzejmość, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie i aktywność, dokładność, umiejętność samouczenia.

 

Zakres podstawowych obowiązków:

 

I. W zakresie księgowości dochodów jednostek budżetowych (z wyjątkiem urzędu):

 

1. Ewidencja analityczna dochodów.
2. Rozliczanie i uzgadnianie wpływów z budżetem
3. Naliczanie czynszu, dokonywanie waloryzacji i informowanie o wysokości czynszu, zgodnie z zapisami umowy.
4. Fakturowanie.

5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży VAT, generowanie JPK.
6. Ewidencja należności Gminy wynikających z umów cywilno-prawnych.
7. Windykacja należności Gminy wynikających z umów najmu (wezwania do zapłaty, przygotowanie spraw do Sądu).
8. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych z zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
9. Dokonywanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.

 

II. W zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych z terenu miasta:

1. Gromadzenie materiałów źródłowych stanowiących bazę do wymiaru podatku.
2. Dostarczanie podatnikom i przyjmowanie informacji w sprawie podatków oraz ich weryfikacja.
3. Przygotowywanie i przesyłanie decyzji ustalających i zmieniających wysokość podatku.
4. Prowadzenie rejestru wymiaru, przypisów i odpisów podatku.
5. Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności, rozłożeń na raty, prowadzenie postępowań podatkowych, przygotowywanie decyzji.
6. Kompletowanie spraw dotyczących wnoszonych odwołań i przesyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
7.Współdziałanie ze służbami geodezyjnymi w sprawach kontroli powierzchni gruntów i budynków dla prawidłowego i powszechnego opodatkowania.
8. Wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych – prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.
9. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych z zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
10. Aktualizacja ewidencji podatkowej na podstawie informacji podatkowych, zawiadomień i innych dokumentów.
11. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, dokonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych.
12. Sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych, wniosków i zaleceń pokontrolnych.
13. Sporządzanie wniosków karno-skarbowych w wypadkach nie zgłoszenia obowiązku podatkowego lub znacznych rozbieżności uwidocznionych w składanych informacjach i deklaracjach podatkowych.
14. Przygotowywanie wniosków o rekompensatę utraconych dochodów na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów podatkowych.
15. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
16. Sporządzanie i przekazywanie informacji o udzielonej pomocy publicznej i de minimis, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
17. Podawanie do publicznej wiadomości wykazu osób którym udzielono ulg, umorzeń, zwolnień.
18. Prowadzenie czynności zmierzających do ustalania spadkobierców.
19. Przygotowywanie kart spraw z uwzględnieniem wchodzących zmian.
20. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów na zajmowanym stanowisku, szczegółowa ich znajomość w celu właściwego stosowania.
21. Zakładanie i prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt, przekazywanie do archiwum zakładowego w terminach przewidzianych instrukcja kancelaryjną.
22. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie prowadzonych spraw.

 

III. W zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych

 

1. Przesyłanie przygotowanych uchwał do zaopiniowania przez UOKiK.
2. Przyjmowanie deklaracji podatkowych ich weryfikacja, prowadzenie czynności sprawdzających, wezwania.
3. Przygotowywanie i przesyłanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego.
4. Prowadzenie rejestru wymiaru, przypisów i odpisów, umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty.
5. Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulgi, umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty, prowadzenie postępowań w tym zakresie, przygotowanie decyzji.
6. Kompletowanie spraw dotyczących wnoszonych odwołań i przesyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
7. Współdziałanie ze służbami geodezyjnymi w sprawach kontroli powierzchni gruntów i budynków dla prawidłowego i powszechnego opodatkowania.
8. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych wynikających z zadań realizowanych na danym stanowisku.
9. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, dokonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych.
10. Sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych, wniosków i zaleceń pokontrolnych z wykorzystaniem opinii biegłych.
11. Sporządzanie wniosków karno-skarbowych w wypadkach nie zgłoszenia obowiązku podatkowego lub znacznych rozbieżności uwidocznionych w składanych deklaracjach podatkowych. 

 

IV. W zakresie spraw organizacyjno-kancelaryjnych:

1. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów na swoim stanowisku, szczegółową ich znajomość w celu właściwego stosowania.
2. Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych niezbędnych do prowadzonych spraw.
3. Przekazywanie akt do archiwum zakładowego w terminach przewidzianych instrukcją kancelaryjną.
4. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie prowadzenia wspólnych spraw.
5. Ochrona informacji niejawnych.
6. Ochrona danych osobowych.

 

 

 

  1. V.                Warunki pracy:
  2. Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
  3. Umowa o pracę.
  4. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  5. Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  1. VI.             Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
  6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):

1)   oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie o niekaralności,

2)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. wymiaru podatków iksięgowości opłat niepodatkowych w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa, Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  2. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 1282), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
  3. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem (dostępny na www.zator.pl lub do pobrania w pok. 105 Urzędu Miejskiego w Zatorze).

 

  1. VII.          Pozostałe informacje.
  2. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 08.06.2020 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków iksięgowości opłat niepodatkowych w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa,  Urzędu Miejskiego w Zatorze”.
  2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 8 czerwca 2020 r.
  5. Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  6. Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 10 czerwca 2020 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 213, parter).
  7. Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
  8. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Zator, dnia 28.05.2020 r.                                                       Burmistrz Zatora

                                                                                              Mariusz Makuch

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt 20-05-29 12:49 23.75KB klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt pobierz

Wprowadził: Jarosław Momot 2020-05-28 11:21
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl