do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

„Oczyszczalnia” Sp. z o.o. zaprosza do składania ofert 2016-11-02

Podolsze, 10 października 2016 r.

„Oczyszczalnia” Sp. z o.o.
Ekologiczna 1
Podolsze
32-640 Zator 

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na opracowanie wniosku aplikacyjnego, analizy finansowej, ekonomicznej oraz analizy ryzyka oraz na usługę zarządzania projektem dla inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna- SPR.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

  1. Przedmiotem zapytania jest opracowanie wniosku aplikacyjnego, analizy finansowej, ekonomicznej oraz analiza ryzyka, a także na usługę zarządzania projektem dla inwestycji
    w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna- SPR
  2. Elementy przedmiotu zamówienia:
    b)wniosek aplikacyjny zgodny z regulaminem naboru konkursu, wytycznymi i instrukcją dla poddziałania 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna- SPR
    c) analiza finansowa, ekonomiczna oraz analiza ryzyka zgodna z regulaminem naboru konkursu, wytycznymi i instrukcją dla poddziałania 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna- SPR
    d) usługa zarządzania projektem w szczególności przygotowanie kompleksowego rozliczenia projektu zgodnego z wytycznymi dla RPO WM 2014-2020 – Umowa na zarządzanie projektem podpisana zostanie po decyzji instytucji zarządzającej o przyznaniu dofinansowania.
    Umowa zarządzania projektem obejmować będzie miedzy innymi:
    - Uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawcy robót,
    - Uczestnictwo w odbiorach robót,
    - Nadzór nad wykonawstwem robót pod kontem zarządzania projektem.
    - Skompletowanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania wniosków o płatność wraz z ich przygotowaniem.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzupełnień i poprawek całości dokumentacji przygotowanej w ramach zamówienie w trakcie trwania poszczególnych etapów ocen przez Instytucję Zarządzającą.
  4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 i/lub 3 należy przekazać Zamawiającemu
    w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zapytania.

 II. GŁÓWNE WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM: 

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
    1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    2) jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na prawidłowe wykonanie zamówienia,
    3) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz odpowiedni potencjał techniczny i dysponuje odpowiednimi zasobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
    a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji konkursowej w ramach regionalnych programów operacyjnych – potwierdzonych poświadczeniami.
    b) dysponuje zespołem specjalistów, z wykształceniem wyższym lub wyższym kierunkowym, doświadczonych w realizacji usług konsultingowych lub z zakresu zarządzania w tym w szczególności specjalizujących się w przygotowaniu wniosków jak objętych zamówieniem.

 III. TERMIN REALIZACJI: 

Termin zgodny z naborem konkursu Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna- SPR jednakże nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania wniosków.

IV. PRZYGOTOWANIE OFERTY 

Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym według załącznika nr 1:
- opatrzona danymi firmy (nazwa, adres, NIP, numer telefonu, KRS),
- posiadać datę sporządzenia,
Oferta powinna być złożona w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@opodolsze.pl do dnia 07 Listopad 2016 roku do godz. 1400 liczy się godzina wyświetlenia na poczcie Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie (zał. nr 2).

V. OCENA OFERT: 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena (brutto) – 100% wagi oceny.

VI. KONTAKT W WYKONAWCĄ 

Zapytania o dodatkowe informacje należy kierować na adres e-mail: biuro@opodolsze.pl

Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Zygmunt Ziajka tel. 600264951

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ]
01. Zaproszenie do skladania ofert.pdf 01. Zaproszenie do skladania ofert.pdf 16-11-02 16:23 228.73KB 01. Zaproszenie do skladania ofert.pdf pobierz
02. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 1.pdf 02. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 1.pdf 16-11-02 16:23 215.78KB 02. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 1.pdf pobierz
03. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 2.pdf 03. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 2.pdf 16-11-02 16:23 197.95KB 03. Zaproszenie do skladania ofert-zał. nr 2.pdf pobierz
04. Umowa-projekt RPWOM.pdf 04. Umowa-projekt RPWOM.pdf 16-11-02 16:23 611.44KB 04. Umowa-projekt RPWOM.pdf pobierz
05 zaproszenie z podpisami.pdf 05 zaproszenie z podpisami.pdf 16-11-03 14:18 12.52MB 05 zaproszenie z podpisami.pdf pobierz
06 projekt umowy z załącznikami podpisane.pdf 06 projekt umowy z załącznikami podpisane.pdf 16-11-03 14:19 21.28MB 06 projekt umowy z załącznikami podpisane.pdf pobierz

Wprowadził: Karol Matyjasik 2016-11-02 16:23
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl