Dzisiaj mamy: 31.10.2024r.
Imieniny: Urbana, Saturnina, Krzysztofa
poprzedni miesiąc | październik 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Zator: Wykonanie 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) Z1, Z2 i P1 wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i Podolszu w ramach I etapu prac, oraz Wykonanie ok. 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i/lub w Podolszu w ramach II etapu prac.
Numer ogłoszenia: 62005 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) Z1, Z2 i P1 wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i Podolszu w ramach I etapu prac, oraz Wykonanie ok. 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i/lub w Podolszu w ramach II etapu prac..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) Z1, Z2 i P1 wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i Podolszu w ramach I etapu prac, zgodnie z Projektem prac geologicznych, decyzją nr SR IX.7430.14.2011.MR z dnia 8.06.2011 r. Marszałka Województwa Małopolskiego, oraz załączonymi przedmiarami robót, Wykonanie ok. 3 otworów poszukiwawczych (studziennych) wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w Zatorze i lub w Podolszu w ramach II etapu prac, na podstawie opracowanego po zakończeniu I etapu aneksu do projektu prac geologicznych. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Rodzaj zamówienia roboty budowlane. Wspólny słownik zamówień CPV: 45.26.22.00 3 Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych. Zakres rzeczowy I etapu prac jest opisany w Projekcie prac geologicznych, decyzji nr SR IX.7430.14.2011.MR z dnia 8.06.2011 r. Marszałka Województwa Małopolskiego, załączonych przedmiarach robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz pozostałych materiałach niniejszej Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca w ramach I etapu wykona m. in. wiercenia, pompowania oczyszczające i pomiarowe, pomiary głębokości zwierciadła wody, badania jakościowe prób wody, zapewni w pełnym zakresie obsługę geodezyjną, wykona wszelkie inne czynności i dokumenty niezbędne do opracowania aneksu do projektu prac geologicznych oraz w przyszłości dokumentacji hydrogeologicznej zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód z utworów czwartorzędowych. Zarówno aneks do projektu prac geologicznych, jak i przyszła dokumentacja hydrogeologiczna zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód z utworów czwartorzędowych, nie są przedmiotem tego przetargu i będą zlecone przez Zamawiającego w oddzielnych postępowaniach. Zakres rzeczowy II etapu prac będzie szczegółowo opisany we wspomnianym wyżej aneksie do projektu prac geologicznych, oraz zatwierdzającej go nowej decyzji Marszałka Województwa Małopolskiego. Zakłada się, że zakres ten będzie analogiczny do etapu I (z uwzględnieniem pompowania grupowego z otworów obu etapów), oraz że będzie dotyczył 3 nowych otworów poszukiwawczych. Uwaga! Zamawiający może podjąć decyzję przerwania prac po wykonaniu I etapu (nie wykonywania II etapu), bez żadnych konsekwencji dla stron. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie I etapu prac. Dla celów wyceny ofert należy założyć, że II etap prac będzie dotyczył 3 studni z utworów czwartorzędowych. Cena ofertowa będzie więc dotyczyła opisanego wyżej zakresu prac obejmującego 3 otwory w I etapie i 3 otwory w II etapie (z uwzględnieniem pompowania grupowego z otworów obu etapów). Natomiast rozliczenie etapu II nastąpi na podstawie rzeczywiście wykonanych prac, biorąc za podstawę średni koszt jednostkowy wykonania 1 mb otworu poszukiwawczego II etapu (stosunek kosztu zakresu II etapu prac, do łącznej głębokości wykonanych w II etapie studni) i łączną ilość mb wykonanych w II etapie otworów. Koszt całkowity prac II etapu musi uwzględniać pompowanie grupowe z otworów obu etapów. Zakłada się odprowadzenie odpompowanej z otworów wody na średnią odległość 100 mb. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową (dla obu etapów) obejmuje także : organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy zgodnie z przepisami, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8. Zamawiający zapłaci ew. odszkodowanie właścicielowi lub użytkownikowi gruntu, za szkody w plonach, z takiej powierzchni działki, jaka zostanie uzgodniona przez Zamawiającego i Wykonawcę jako plac budowy, w czasie przekazania placu budowy. Wszelkie inne szkody, m. in. zniszczenia plonów poza wyznaczonym placem budowy i inne zdarzenia zaistniałe podczas realizacji prac obciążają Wykonawcę. Gdziekolwiek określono w materiałach przetargowych, materiały budowlane lub urządzenia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca ma prawo zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz nie posiadające gorszych parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych, charakterystycznych dla danego urządzenia, uzgodnionych z Zamawiającym. Projekt prac geologicznych, decyzja nr SR IX.7430.14.2011.MR z dnia 8.06.2011 r. Marszałka Województwa Małopolskiego, STWiOR, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Częścią formularza ofertowego (zał. nr 1) jest formularz cenowy zawierający przedmiar prac obu etapów do wyceny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - 2.500,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegające na wykonaniu otworów poszukiwawczych (studziennych) wód podziemnych z utworów czwartorzędowych, o głębokości co najmniej 12 mb, wraz z pompowniami wody i niezbędnymi badaniami i pomiarami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a/ będą dysponować w pełni sprawnymi urządzeniami zapewniającymi wykonanie zamówienia techniką opisaną w dokumentacji przetargowej, b/ będą dysponować min. jedną osobą (kierownikiem wierceń), posiadającą kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym prawo geologiczne i górnicze), adekwatne do charakteru prac objętych niniejszym przetargiem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a/ będą dysponować w pełni sprawnymi urządzeniami zapewniającymi wykonanie zamówienia techniką opisaną w dokumentacji przetargowej, b/ będą dysponować min. jedną osobą (kierownikiem wierceń), posiadającą kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym prawo geologiczne i górnicze), adekwatne do charakteru prac objętych niniejszym przetargiem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - z uwzględnieniem warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - zał. nr 4 do oferty. 5. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadanego odpowiedniego sprzętu i urządzeń lub prawa do dysponowania nimi, wraz z wykazem tych urządzeń, oraz dotyczące kierownika wierceń, jego wykształcenia, doświadczenia i odpowiedniego rodzaju uprawnień, zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI SIWZ - zał. nr 5 do oferty. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - zał. nr 6 do oferty. 7. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI SIWZ. - zał. nr 7 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 8. Jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom. - zał. nr 8 do oferty. 9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 9 do oferty. 10. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 10 do oferty (kopia dokumentu dołączona do oferty, oryginał dokumentu należy złożyć przed otwarciem ofert u Skarbnika Zatora).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminów wykonania umowy, terminów płatności oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 10 ] | ||||
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 15-01-19 07:44 | 80.32KB | pobierz | |
SIWZ.pdf | 15-01-19 07:44 | 86.34KB | pobierz | |
UMOWA.pdf | 15-01-19 07:44 | 51.85KB | pobierz | |
zal_1A.zip | 15-01-19 07:45 | 11.09MB | pobierz | |
Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf | 15-01-19 07:45 | 42.61KB | pobierz | |
Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf | 15-01-19 07:43 | 27.75KB | pobierz | |
Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf | 15-01-19 07:45 | 39.39KB | pobierz | |
Zal_Nr_4_Osw_wykaz_robot.pdf | 15-01-19 07:45 | 28.33KB | pobierz | |
Zal_Nr_5_Oswiadczenie_kier_bud.pdf | 15-01-19 07:46 | 29.3KB | pobierz | |
Zal_Nr_8_Osw_podwykonawcy.pdf | 15-01-19 07:44 | 26.75KB | pobierz |