do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.4.2021 INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 2021-10-28

DI.271.4.2021                                                                                                                                            28.10.2021 r.

Informacja dla Wykonawców  

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator, w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).

Nr procedury DI.271.4.2021

Zamawiający: Burmistrz Zatora informuje zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi  2.020.032,00 zł brutto (wraz z VAT), a wraz z kwotą przeznaczoną na zamówienia dodatkowe opisane w  art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – 2.222.032,00 zł brutto.

 

 

 

Burmistrz Zatora
Mariusz Makuch
(Podpis elektroniczny)

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
Informacja dla Wykonawców środki przeznaczone na real. zamówienia -sig.pdf Informacja dla Wykonawców środki przeznaczone na real. zamówienia -sig.pdf 21-10-28 08:26 399.74KB Informacja dla Wykonawców środki przeznaczone na real. zamówienia -sig.pdf pobierz

Wprowadził: Marcin Stramecki 2021-10-28 08:26
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl