do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.4.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K 2013-04-26

Zator: Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K

Numer ogłoszenia: 141762 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w całości tzw. koszty kwalifikowane, finansowane z budżetu państwa w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010 r., zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Nr procedury DI.271.4.2013 2. W zakres rzeczowy zadania wchodzą : Koszty kwalifikowane, m. in. : ścinanie poboczy - 380 m2, wyrównanie ubytków kruszywem - 412,3 m2, podwójna warstwa bitumiczna ze skropieniem - 864,5 m2, pobocze tłuczeń - 380 m2. Wartość zamówienia - ok. 24,0 tys. euro netto. Uwaga ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania dofinansowania ze środków budżetu państwa. 3. Przedmiary, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45233120-6. 4. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały itp.), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ. 7. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych. Roboty zamienne będą rozliczane oddzielnym zleceniem, wg. nośników cenotwórczych z przetargu. 8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8. 9. Wykazane w dokumentach przetargowych typy, symbole, nazwy handlowe itp. technologii, materiałów urządzeń, czy wyposażenia oraz nazwy ich producentów zostały określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych. Dopuszcza się zastosowanie wymienionych wyżej elementów innych marek i producentów, takiej samej lub wyższej jakości i o tych samych lub wyższych parametrach technicznych i użytkowych, charakterystycznych dla danego urządzenia, uzgodnionych z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, o minimalnej długości 300 mb. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane, adekwatne do robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zał. nr 4 do oferty. 8. Jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom. - zał. nr 8 do oferty. 10. Kosztorysy ofertowe w układzie jak dołączone przedmiary - zał. nr 10 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania dofinansowania ze środków budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 12 ]
LOWICZKI-LAS_przedmiar.pdf LOWICZKI-LAS_przedmiar.pdf 15-01-19 07:51 21.67KB LOWICZKI-LAS_przedmiar.pdf pobierz
Lowiczki.jpg Lowiczki.jpg 15-01-19 07:53 915.33KB Lowiczki.jpg pobierz
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 15-01-19 07:52 324.89KB ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf 15-01-19 07:52 73.98KB SIWZ.pdf pobierz
UMOWA.pdf UMOWA.pdf 15-01-19 07:53 45.19KB UMOWA.pdf pobierz
Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf 15-01-19 07:53 31.12KB Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pobierz
Zal_Nr_1A_Opis_przedm_zam.pdf Zal_Nr_1A_Opis_przedm_zam.pdf 15-01-19 07:54 26.69KB Zal_Nr_1A_Opis_przedm_zam.pdf pobierz
Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf 15-01-19 07:52 27.59KB Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf pobierz
Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf 15-01-19 07:53 39.52KB Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf pobierz
Zal_Nr_4_Osw_wykaz_robot.pdf Zal_Nr_4_Osw_wykaz_robot.pdf 15-01-19 07:52 28.55KB Zal_Nr_4_Osw_wykaz_robot.pdf pobierz
Zal_Nr_5_Oswiadczenie_kier_bud.pdf Zal_Nr_5_Oswiadczenie_kier_bud.pdf 15-01-19 07:52 25.56KB Zal_Nr_5_Oswiadczenie_kier_bud.pdf pobierz
Zal_Nr_8_Osw_podwykonawcy.pdf Zal_Nr_8_Osw_podwykonawcy.pdf 15-01-19 07:53 27.33KB Zal_Nr_8_Osw_podwykonawcy.pdf pobierz

Wprowadził: Katowice IntraCOM 2015-01-19 07:51
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl