do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.3.2012 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Graboszyce, Rudze i Trzebieńczyce, Gmina Zator 2012-05-15

Zator: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Graboszyce, Rudze i Trzebieńczyce, Gmina Zator.

Numer ogłoszenia: 137882 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Graboszyce, Rudze i Trzebieńczyce, Gmina Zator..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami o łącznej dł. ok. 5,3 km, 10 pompowniami ścieków oraz robotami towarzyszącymi. Wartość zamówienia - ok. 568,3 tys. euro netto. Zakres prac oraz cena ofertowa ryczałtowa obejmuje także m. in.: - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętego przetargiem, - pełna obsługa geodezyjna, w tym również wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3 egzemplarzach, na dzień odbioru końcowego), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, odtworzenie dróg itp. - wszelkie inne koszty związane z realizacją zadania, opisane w projekcie i ST, a nie ujęte w przedmiarach robót (m. in. opłaty za energię, wodę itp. ), oraz wszystkie inne koszty opisane w komentarzach Zamawiającego w zał. Nr 1A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 65.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz inne wymogi określone w SIWZ, tzn. : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ Komisja przetargowa (w razie konieczności), będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ Zamawiający oceniając oferty nie będzie sprawdzał kosztorysów ofertowych pod kątem ich zgodności lub niezgodności z dołączonymi przedmiarami. Będzie oceniana tylko cena ofertowa ryczałtowa, która jest jedynym kryterium wyboru ofert. Konieczność dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wynika z faktu, że zadanie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach PROW i rozliczane wg. grup robót i ich cen z kosztorysów ofertowych. Jak wspomniano wyżej, każdy wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary, korygować je lub sporządzić swoje własne. Z tego też powodu nie ma sensu zadawanie pytań Zamawiającemu, dotyczących ew. błędów i różnic między dołączonymi przedmiarami i dokumentacją projektową. Takie różnice należy skorygować, kierując się dokumentacją projektową i uwagami Zamawiającego. W każdym przypadku jednak kosztorysy ofertowe muszą być zblokowane tematycznie tak, jak w dołączonych przedmiarach.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 15.05.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej/opadowej z pompownią, o dł. łącznej ok. 5 km każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ Komisja przetargowa (w razie konieczności), będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ Zamawiający oceniając oferty nie będzie sprawdzał kosztorysów ofertowych pod kątem ich zgodności lub niezgodności z dołączonymi przedmiarami. Będzie oceniana tylko cena ofertowa ryczałtowa, która jest jedynym kryterium wyboru ofert. Konieczność dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wynika z faktu, że zadanie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach PROW i rozliczane wg. grup robót i ich cen z kosztorysów ofertowych. Jak wspomniano wyżej, każdy wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary, korygować je lub sporządzić swoje własne. Z tego też powodu nie ma sensu zadawanie pytań Zamawiającemu, dotyczących ew. błędów i różnic między dołączonymi przedmiarami i dokumentacją projektową. Takie różnice należy skorygować, kierując się dokumentacją projektową i uwagami Zamawiającego. W każdym przypadku jednak kosztorysy ofertowe muszą być zblokowane tematycznie tak, jak w dołączonych przedmiarach.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 15.05.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej/opadowej z pompownią, o dł. łącznej ok. 5 km każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ Komisja przetargowa (w razie konieczności), będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ Zamawiający oceniając oferty nie będzie sprawdzał kosztorysów ofertowych pod kątem ich zgodności lub niezgodności z dołączonymi przedmiarami. Będzie oceniana tylko cena ofertowa ryczałtowa, która jest jedynym kryterium wyboru ofert. Konieczność dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wynika z faktu, że zadanie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach PROW i rozliczane wg. grup robót i ich cen z kosztorysów ofertowych. Jak wspomniano wyżej, każdy wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary, korygować je lub sporządzić swoje własne. Z tego też powodu nie ma sensu zadawanie pytań Zamawiającemu, dotyczących ew. błędów i różnic między dołączonymi przedmiarami i dokumentacją projektową. Takie różnice należy skorygować, kierując się dokumentacją projektową i uwagami Zamawiającego. W każdym przypadku jednak kosztorysy ofertowe muszą być zblokowane tematycznie tak, jak w dołączonych przedmiarach.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 15.05.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej/opadowej z pompownią, o dł. łącznej ok. 5 km każda). - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Sposób oceny ofert. A/ Komisja przetargowa (w razie konieczności), będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ Zamawiający oceniając oferty nie będzie sprawdzał kosztorysów ofertowych pod kątem ich zgodności lub niezgodności z dołączonymi przedmiarami. Będzie oceniana tylko cena ofertowa ryczałtowa, która jest jedynym kryterium wyboru ofert. Konieczność dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wynika z faktu, że zadanie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach PROW i rozliczane wg. grup robót i ich cen z kosztorysów ofertowych. Jak wspomniano wyżej, każdy wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary, korygować je lub sporządzić swoje własne. Z tego też powodu nie ma sensu zadawanie pytań Zamawiającemu, dotyczących ew. błędów i różnic między dołączonymi przedmiarami i dokumentacją projektową. Takie różnice należy skorygować, kierując się dokumentacją projektową i uwagami Zamawiającego. W każdym przypadku jednak kosztorysy ofertowe muszą być zblokowane tematycznie tak, jak w dołączonych przedmiarach.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - zaakceptują rozliczenie umowy fakturami częściowymi wystawianymi nie częściej niż co trzy miesiące (z tolerancją kilku dni w przód lub tył, za zgodą Zamawiającego) z terminami płatności faktur do 30 dni; - przedłożą kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. - W przypadku, o którym mowa w ust. 5/ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam. publicznego. - przepisy dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 5/. - jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 5/ została wybrana, zamawiający może żądać przed Sposób oceny ofert. A/ Komisja przetargowa (w razie konieczności), będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych ofert oraz dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy. B/ Zamawiający oceniając oferty nie będzie sprawdzał kosztorysów ofertowych pod kątem ich zgodności lub niezgodności z dołączonymi przedmiarami. Będzie oceniana tylko cena ofertowa ryczałtowa, która jest jedynym kryterium wyboru ofert. Konieczność dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych wynika z faktu, że zadanie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach PROW i rozliczane wg. grup robót i ich cen z kosztorysów ofertowych. Jak wspomniano wyżej, każdy wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary, korygować je lub sporządzić swoje własne. Z tego też powodu nie ma sensu zadawanie pytań Zamawiającemu, dotyczących ew. błędów i różnic między dołączonymi przedmiarami i dokumentacją projektową. Takie różnice należy skorygować, kierując się dokumentacją projektową i uwagami Zamawiającego. W każdym przypadku jednak kosztorysy ofertowe muszą być zblokowane tematycznie tak, jak w dołączonych przedmiarach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać : 1/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4/ oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty, (uprawnienia kierownika budowy do wglądu przed podpisaniem umowy). 5/ oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 15.05.2007 r.),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnych/opadowych z pompownią, o dł. łącznej ok. 5 km każda ), wraz z referencjami - zał. nr 5 do oferty. 6/ Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. 7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo dane i informacje zawarte w CEIDG (wydruk) - zał. nr 7. 8/ Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 8. 9/ Kosztorysy ofertowe (uproszczone lub szczegółowe), w układzie zgodnym z załączonymi przedmiarami (od A do R), wraz z tabelami elementów scalonych) - zał. Nr 9. Uwaga ! Wykonawca może wykorzystać dołączone przedmiary robót, o ile uzna to za przydatne. Jeżeli wykonawca nie zdecyduje się na skorzystanie z dołączonych przedmiarów, to musi wykonać własne i na ich podstawie skosztorysować roboty objęte projektem i komentarzem Zamawiającego. 10/ Dowód wniesienia wadium - Zał. Nr 10. 11/ Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (załącznik 11 i 12). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać odpowiednio warunki opisane w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi on spełniać odpowiednio warunki opisane w § 2 ust. 2 powyższego rozporządzenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (odpłatnie - 20 gr. za każdą stronę A4 - wydruk ze strony internetowej Zamawiającego w formie arkuszy A-4), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113, lub pocztą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacji w sprawie przetargu udzielają: Leszek Bednarski, Marcin Stramecki - Urząd Miejski w Zatorze, tel. (0-33) 8412 215, wew. 13, 23. Zadanie będzie współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2007-2013,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

UWAGA: W dniu 7.05.2012 r. zmieniono parametry strony i umożliwono zamieszczanie załączników o wielkości przekraczającej 10MB. Wobec powyższego, dla ułatwienia pobierania i rozpakowywania załącznika 1A, tj. pliki: zal 1A.zip.001, zal 1A.zip.002, zal 1A.zip.003, zastąpiono je jednym plikiem "zal_1A.zip", który jest tożsamy w wcześniejszymi plikami zal 1A.zip.001, zal 1A.zip.002, zal 1A.zip.003.

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 9 ]
SIWZ-ryczalt.pdf SIWZ-ryczalt.pdf 15-01-19 09:21 87.9KB SIWZ-ryczalt.pdf pobierz
Wzor_umowy-zal_nr_1B.pdf Wzor_umowy-zal_nr_1B.pdf 15-01-19 09:22 54.63KB Wzor_umowy-zal_nr_1B.pdf pobierz
zal_1A.zip zal_1A.zip 15-01-19 09:22 27.33MB zal_1A.zip pobierz
Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf 15-01-19 09:23 31.53KB Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pobierz
Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf 15-01-19 09:21 27.93KB Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf pobierz
Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf 15-01-19 09:21 37.15KB Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf pobierz
Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf 15-01-19 09:21 27.1KB Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf pobierz
Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf 15-01-19 09:22 28.21KB Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf pobierz
Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf 15-01-19 09:22 26.45KB Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf pobierz

Wprowadził: Katowice IntraCOM 2015-01-19 09:20
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl