do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.16.2012 Urządzenie 2 oddzielnych placów zabaw : 1. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zatorze, 2. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Podolszu, w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, ... 2012-09-06

Zator: Urządzenie 2 oddzielnych placów zabaw : 1. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zatorze, 2. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Podolszu, w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Numer ogłoszenia: 307852 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie 2 oddzielnych placów zabaw : 1. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zatorze, 2. Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Podolszu, w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Urządzenie 2 oddzielnych placów zabaw : 1/ Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zatorze, 2/ Placu zabaw przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Podolszu, w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Projekty, przedmiary, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45112723-9. 2. Zakres rzeczowy zadania dla obu placów zabaw obejmuje m. in. : roboty przygotowawcze, roboty ziemne, ogrodzenie, nawierzchnię syntetyczną (odpowiednio 360 m2 w Zatorze i 180 m2 w Podolszu) wraz z podbudową, wyposażenie placów zabaw, elementy małej architektury i zieleni. Wartość łączna zamówienia - ok. 68,2 tys. euro netto. 3. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, geodezja oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały, urządzenia placów zabaw itp.), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 5. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ. Cena ofertowa obejmuje wykonanie całego zakresu rzeczowego, opisanego w przedmiarach robót i pozostałych materiałach SIWZ, w tym również uwagach Zamawiającego zawartych w zał. Nr 1A. 6. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych. Roboty zamienne przekraczające cenę ofertową będą rozliczane oddzielnym zleceniem, wg. nośników cenotwórczych z przetargu. 7. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 6. 9. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia, łącznie z urządzeniami placów zabaw - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 10. Przytoczone w dokumentacji przetargowej nazwy producentów lub materiałów, urządzeń (również technologii) oraz wyposażenia placów zabaw służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, technologii i wyposażenia równoważnych, (nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, higienicznych itp.) w stosunku do podanych w SIWZ, za zgodą Zamawiającego. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej. 12. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 8.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia wszystkich powyższych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zabudowa urządzeń i wyposażenia 2 placów zabaw przy instytucjach zbiorowego przebywania dzieci (szkoły, przedszkola itp.) wraz z nawierzchnią syntetyczną (w tych zadaniach lub oddzielnie) o powierzchni min. 300 m2 każda. - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach (nawierzchnia syntetyczna) od co najmniej 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia wszystkich powyższych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zabudowa urządzeń i wyposażenia 2 placów zabaw przy instytucjach zbiorowego przebywania dzieci (szkoły, przedszkola itp.) wraz z nawierzchnią syntetyczną (w tych zadaniach lub oddzielnie) o powierzchni min. 300 m2 każda. - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach (nawierzchnia syntetyczna) od co najmniej 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia wszystkich powyższych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach (nawierzchnia syntetyczna) od co najmniej 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oceny spełnienia wszystkich powyższych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. : - zaakceptują rozliczenie umowy fakturami końcowymi, oddzielnymi dla każdego placu zabaw, wystawionymi po wykonaniu i odbiorze danego placu zabaw, płatnymi do 30 dni od ich dostarczenia. - przedłożą kopię opłaconej polisy lub w razie jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Oceny spełnienia wszystkich powyższych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ, metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy (wraz z ew. pełnomocnictwem) - załącznik nr 1; - podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. - oświadczenie o uprawnieniach kierownika budowy i doświadczeniu przy podobnych obiektach, od co najmniej 3 lat - zał. nr 4 do oferty, (uprawnienia do wglądu przed podpisaniem umowy), - oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zabudowa urządzeń i wyposażenia 2 placów zabaw przy instytucjach zbiorowego przebywania dzieci (szkoły, przedszkola itp.) wraz z nawierzchnią syntetyczną (w tych zadaniach lub oddzielnie) o powierzchni min. 300 m2 każda. - zał. nr 5 do oferty. - oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. - Kosztorysy ofertowe (uproszczone lub szczegółowe), w układzie zgodnym z załączonymi przedmiarami, wraz z tabelami elementów scalonych) - zał. nr 9. - kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - zał. Nr 10.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy, harmonogramu płatności oraz innych warunków umowy aneksem do umowy, w uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przypadkach, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (odpłatnie - 20 gr. za każdą stronę A4 - wydruk ze strony internetowej Zamawiającego w formie arkuszy A4), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113, lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, 32-640 Zator Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 10 ]
ogloszenie_o_przetargu.pdf ogloszenie_o_przetargu.pdf 15-01-19 08:22 412.87KB ogloszenie_o_przetargu.pdf pobierz
SIWZ.pdf SIWZ.pdf 15-01-19 08:22 86.41KB SIWZ.pdf pobierz
UMOWA.pdf UMOWA.pdf 15-01-19 08:21 49.68KB UMOWA.pdf pobierz
zal_1_A.zip zal_1_A.zip 15-01-19 08:23 8.09MB zal_1_A.zip pobierz
Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf 15-01-19 08:22 31.27KB Zal_nr_1_formularz_ofertowy.pdf pobierz
Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf 15-01-19 08:21 27.62KB Zal_Nr_2_Osw_art_22.pdf pobierz
Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf 15-01-19 08:23 36.64KB Zal_nr_3_Osw_art_24.pdf pobierz
Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf 15-01-19 08:23 26.41KB Zal_Nr_4_Oswiadczenie_kier_bud.pdf pobierz
Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf 15-01-19 08:21 28.79KB Zal_Nr_5_Osw_wykaz_robot.pdf pobierz
Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf 15-01-19 08:22 26.65KB Zal_Nr_6_Osw_podwykonawcy.pdf pobierz

Wprowadził: Katowice IntraCOM 2015-01-19 08:21
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl