do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.1.2021 Zamówienie w dwóch częściach: część 1 - Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Palczowicach i Zatorze. część 2 - Modernizacja drogi gminnej nr 510432K - ul. Wiejskiej w Laskowej i Zatorze 2021-06-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zamówienie w dwóch częściach:
część 1 - Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Palczowicach i Zatorze.
część 2 - Modernizacja drogi gminnej nr 510432K – ul. Wiejskiej w Laskowej i Zatorze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy:
32-640
1.5.4.) Województwo:
małopolskie
1.5.5.) Kraj:
Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu:
33 8412215
1.5.8.) Numer faksu: 33 8410206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie w dwóch częściach:
część 1 - Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Palczowicach i Zatorze.
część 2 - Modernizacja drogi gminnej nr 510432K – ul. Wiejskiej w Laskowej i Zatorze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d85985ff-c84b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00077023/01
2.6.) Wersja ogłoszenia:
01
2.7.) Data ogłoszenia:
2021-06-09 12:36
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2021/BZP 00003366/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Palczowicach i na os. Morysina
1.1.5 Modernizacja ul. Wiejskiej w Laskowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zator.pl/gospodarka/zamowienia_publiczne.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zator.pl/gospodarka/zamowienia_publiczne.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform usług administracji publicznej (ePUAP).3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.4. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w rozdziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe:
Nie
4.1.2.) Numer referencyjny:
DI.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych:
Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy:
Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia:
Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozebranie starej nawierzchni gr. 8 cm (2.053 m2), ścinanie poboczy gr. 10 cm (466 m2), korytowanie podłoża gr. 20 cm (2.923 m2), profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm (2.923 m2), podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (2.923 m2) wraz ze skropieniem emulsją, nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca 4 cm (2.471 m2), nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna 4 cm (2.414 m2), regulacja pionowa studzienek (14 szt.), uzupełnienie pobocza z kruszywa (466 m2), montaż rur osłonowych z PE.
4.2.5.) Wartość części: 284136,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje:
Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia:
Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane:
Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert:
1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
6. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie prowadzonego postępowania: https://www.zator.pl/gospodarka/zamowienia_publiczne.html Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania będzie zawierało informacje, o których mowa w art. 253 uPzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium:
Cena
4.3.6.) Waga:
60

Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium:
okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, z odwiezieniem do 20 km, głębokość frezowania 12 cm (3.341 m2), korytowanie podłoża gr. 15 cm (3.661 m2), profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm (3.661 m2), podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (3.661 m2) wraz ze skropieniem emulsją, nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca 7 cm (3.405 m2), nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna 4 cm (3.341 m2), uzupełnienie pobocza z kruszywa oraz nawierzchnia poboczy z frezu asfaltowego (384 m2), montaż rur osłonowych.
4.2.5.) Wartość części: 408475,18 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert:
1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie Pzp.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
6. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie prowadzonego postępowania: https://www.zator.pl/gospodarka/zamowienia_publiczne.html Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania będzie zawierało informacje, o których mowa w art. 253 uPzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium:
Cena
4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1/ Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2/ Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3/ Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, będzie posiadanie dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4/ Zdolność techniczna lub zawodowa:
- Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, jeżeli Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji nawierzchni bitumicznej drogi (remont nawierzchni bitumicznej), o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać wspólnie warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w rozdz. XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 uPzp., z uwzględnieniem art. 454 ustawy, opisanych szczegółowo w Projektowanych Postanowieniach Umowy – projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Każdy z Wykonawców otrzyma w opisanych kryteriach odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
1. 1/ Cena ofertowa brutto (C) – maksymalnie 60 punktów wg następującego wzoru:
C= Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60 pkt
Uwaga:
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

1.2/ Okres gwarancji i rękojmi (G) – maksymalnie 40 punktów wg następującego wzoru:

G= Okres gwarancji i rękojmi oferty badanej / 60 x 40 pkt
UWAGA!
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi to 36 miesięcy. Zadeklarowanie w ofercie okresu krótszego niż 36 miesięcy skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z SIWZ.
Maksymalny okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie okres dłuższy niż 60 miesięcy, otrzyma tyle samo punktów, co dla okresu 60 miesięcy, czyli 40 punktów.
W związku z tym, powyższy wzór obowiązuje tylko dla deklarowanego okresu gwarancji i rękojmi w przedziale od 36 do 60 miesięcy. W ofercie należy podać liczbę pełnych miesięcy gwarancji i rękojmi.
2/ Uzyskana z powyższych wyliczeń liczba punktów dla każdej oferty zostanie ustalona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku, z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych.
3/ Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów w dwóch kryteriach. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym,
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami art. 125 ust. 1 SWZ.
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.
4) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 11 ]
Informacja dla wykonawców.pdf Informacja dla wykonawców.pdf 21-06-14 14:54 544.3KB Informacja dla wykonawców.pdf pobierz
ogłoszenie o zamówieniu.pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf 21-06-09 13:28 111.02KB ogłoszenie o zamówieniu.pdf pobierz
Pytania i odpowiedzi_23 06 2021.pdf Pytania i odpowiedzi_23 06 2021.pdf 21-06-23 15:56 401.97KB Pytania i odpowiedzi_23 06 2021.pdf pobierz
SWZ_ul. Grunwaldzka i Wiejska.pdf SWZ_ul. Grunwaldzka i Wiejska.pdf 21-06-09 13:29 8.5MB SWZ_ul. Grunwaldzka i Wiejska.pdf pobierz
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx 21-06-09 13:36 31.54KB Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx pobierz
Zał. nr 2 do SWZ_OPZ_Opis przedmiotu zamówienia.zip Zał. nr 2 do SWZ_OPZ_Opis przedmiotu zamówienia.zip 21-06-14 14:54 2.95MB Zał. nr 2 do SWZ_OPZ_Opis przedmiotu zamówienia.zip pobierz
Zał. nr 3 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 dla Wykonawcy.docx Zał. nr 3 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 dla Wykonawcy.docx 21-06-09 13:37 25.57KB Zał. nr 3 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 dla Wykonawcy.docx pobierz
Zał. nr 4 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 podmiot udostępniający zasoby.docx Zał. nr 4 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 podmiot udostępniający zasoby.docx 21-06-09 13:37 25.21KB Zał. nr 4 do SWZ_Oświadczenie z art. 125 ust. 1 podmiot udostępniający zasoby.docx pobierz
Zał. nr 5 do SWZ_Zobowiązanie innego podmiotu.doc Zał. nr 5 do SWZ_Zobowiązanie innego podmiotu.doc 21-06-09 13:42 47KB Zał. nr 5 do SWZ_Zobowiązanie innego podmiotu.doc pobierz
Zał. nr 6 do SWZ_Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx Zał. nr 6 do SWZ_Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx 21-06-09 13:42 17.89KB Zał. nr 6 do SWZ_Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx pobierz
Zał. nr 7 poprawiony do SWZ_Projektowane postanowienia umowy.docx Zał. nr 7 poprawiony do SWZ_Projektowane postanowienia umowy.docx 21-06-23 15:56 66.6KB Zał. nr 7 poprawiony do SWZ_Projektowane postanowienia umowy.docx pobierz

Wprowadził: Marcin Stramecki 2021-06-09 12:56
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl